مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 09:552023-12-14اقتصادي

تخریب 285 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در همدان


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان همدان از تخریب 250 مورد تغییر کاربری غیرمجاز از ابتدای سال تاکنون در همدان خبر داد و گفت: طی این بازه زمانی 35 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در قالب احکام موضوع ماده 3 تخریب شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، رحمان ایرانپور صبح امروز در جلسه بررسی امور اراضی در محل جهاد شهرستان همدان با اشاره به اقدامات انجام شده به منظور حفظ اراضی زراعی و باغی همدان و حفظ امنیت غذایی کشور اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون حسب تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی، 250 مورد تغییر کاربری غیرمجاز اعم از دیوارکشی، احداث بنا، استخر و سایر ابنیه های غیرمجاز تخریب شده است.

وی با بیان اینکه مساحت آزاد شده طی این تعداد تخریب 2 هکتار است افزود: همچنین در بخش ماده 3 نیز طی این بازه زمانی 35 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در قالب احکام موضوع ماده 3 تخریب شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان همدان یادآور شد: مجموع مساحت کل اراضی رفع تصرف شده در این بخش نیز 7 هزار مترمربع برآورده شده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: با تلاش همکاران جهاد کشاورزی و اداره امور اراضی 614 مورد شناسایی تغییر کاربری نیز صورت گرفته است که عمدتا در اراضی باغی و زراعی روستای حیدره، سنگستان، کنجینه، محور امامزاده کوه و آبشینه بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب 285 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در همدان

تخریب 285 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در همدان