مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 17:052023-12-18اقتصادي

برگشت 9 جایگاه سوخت جیرفت به مدار توزیع


فرماندار جیرفت از برگشت 9 جایگاه عرضه سوخت به مدار توزیع خبر داد و افزود: تلاش برای رفع اختلال در بقیه جایگاه ها ادامه دارد.

  - ایسنا/کرمان فرماندار جیرفت از برگشت 9 جایگاه عرضه سوخت به مدار توزیع خبر داد و افزود: تلاش برای رفع اختلال در بقیه جایگاه ها ادامه دارد.

  احمد بلندنظر بعد از ظهر امروز 27 آذرماه در حاشیه بازدید از جایگاه های عرضه سوخت و روند برگشت 9 جایگاه به مدار توزیع گفت: اختلال ایجاد شده در روند توزیع سوخت یک موضوع کشوری است که برای شهروندان، کشاورزان و مسافران مشکلاتی ایجاد شده و با پیگیری های انجام شده در حال حاضر تعداد 9 جایگاه به مدار توزیع برگشتند و آماده خدمات رسانی هستند.

وی با قدردانی از همکاری مردم طی مدتی که در عرضه سوخت مشکل ایجاد شده بود، به آنها اطمینان داد که به زودی روند عرضه سوخت تسریع می شود.

فرماندار جیرفت از مردم خواست از تشکیل صف خودداری نمایند و افزود: مردم برای سوخت گیری به جایگاه های پردیس در بلوار خلیج فارس شهر بلوک، ایستگاه قدیم کرمان، جایگاه سقدر، جنگل آباد، شهر جبالبارز، سبحان کلرود جایگاه ابوالفضل( کمربندی سرجاز)، سبزواران (جنب شرکت نفت) مراجعه نمایند که در حال توزیع و سوخت رسانی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگشت 9 جایگاه سوخت جیرفت به مدار توزیع

برگشت 9 جایگاه سوخت جیرفت به مدار توزیع