مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 12:302023-12-11سياسي

انتقاد بسطامی از عدم اجرای ساماندهی کارکنان دولت


نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: رییس جمهور در آغاز دولت دستور ساماندهی کارکنان دولت را داد اما سازمان اداری و استخدامی کشور این کار را اجرایی نمی کند و ماه ها است این موضوع تعیین تکلیف نشده است.

- نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: رییس جمهور در آغاز دولت دستور ساماندهی کارکنان دولت را داد اما سازمان اداری و استخدامی کشور این کار را اجرایی نمی کند و ماه ها است این موضوع تعیین تکلیف نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اکبر بسطامی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس، خطاب به وزیر جهاد کشاورزی، بیان کرد: برای اجرای مصوبه تسری فوق العاده خاص به کارکنان وزارت جهاد در استان ها تأمین اعتبار صورت نگرفته این در حالی است که در اغلب وزارتخانه ها و حتی در وزارت جهاد کشاورزی هم اجرایی می شود اما در استان ها که پیش قراول خدمت هستند اجرایی نمی شود و در حق آنها اجحاف شده است بنابراین باید هر چه سریعتر اعتبار لازم تأمین شود.

وی در ادامه اظهار کرد: رییس جمهور در آغاز دولت دستور ساماندهی کارکنان دولت را داد اما سازمان اداری و استخدامی کشور این کار را اجرایی نمی کند و ماه ها است این موضوع تعیین تکلیف نشده و هزاران کارگر منتظر اقدام دولت هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد بسطامی از عدم اجرای ساماندهی کارکنان دولت

انتقاد بسطامی از عدم اجرای ساماندهی کارکنان دولت