مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 13:302023-12-05اجتماعي

فعالیت 54 اکیپ راهداری در طرح زمستانی گیلان


به گفته مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای گیلان، در فصل زمستان مقرر شد 54 اکیپ راهداری و با 542 نیرو شامل 467 نیروی راهداری و 75 نفر در بخش تدارکات و پشتیبانی آماده خدمت رسانی به مردم هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، غلامعلی نیک فهم مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای گیلان ظهر امروز در نشست هماهنگی طرح راهداری زمستانی و در سالن اجتماعات این اداره کل با بیان اینکه تمامی تمهیدات برای اجرای طرح زمستانی در استان اتخاذ شده است، اظهار کرد: از چند ماه گذشته جلسات متعددی در راستای اجرای درست طرح زمستانی در حوزه راهداری انجام و در این خصوص تصمیمات خوبی مصوب شده است.

وی با اشاره به حضور بیش از 50 اکیپ راهداری در محورهای مواصلاتی گیلان در طرح زمستانی گفت: در فصل زمستان مقرر شد 54 اکیپ راهداری و با 542 نیرو شامل 467 نیروی راهداری و 75 نفر در بخش تدارکات و پشتیبانی آماده خدمت رسانی به مردم هستند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای گیلان با تاکید بر آمادگی کامل این اداره کل در ارائه خدمات به خودروها و مردم در جاده های استان بیان کرد: با هماهنگی صورت گرفته 80 دستگاه ماشین آلات سبک، 137 دستگاه ماشین آلات نیمه سنگین و 139 دستگاه سنگین در 54 پایگاه راهدارخانه استان مستقر و تجهیز شده و همچنین در این راستا 10 هزار و 600 تن ماسه و نمک نیز تأمین شده و مشکلی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 54 اکیپ راهداری در طرح زمستانی گیلان

فعالیت 54 اکیپ راهداری در طرح زمستانی گیلان