مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 20:452023-12-19سياسي

تجلیل از 210 دانش آموز پژوهشگر استان فارس


همزمان با هفته پژوهش، همایش استانی تجلیل از برگزیدگان چهارمین دوره جشنواره ملی علمی ـ پژوهشی دانش آموزی استان فارس امروز، 28 آذرماه در شیراز برگزار شد که در آن از 210 دانش آموز پژوهشگر استان تجلیل به عمل آمد.

- ایسنا/فارس همزمان با هفته پژوهش، همایش استانی تجلیل از برگزیدگان چهارمین دوره جشنواره ملی علمی ـ پژوهشی دانش آموزی استان فارس امروز، 28 آذرماه در شیراز برگزار شد که در آن از 210 دانش آموز پژوهشگر استان تجلیل به عمل آمد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس در این مراسم گفت: در بیانیه گام دوم انقلاب اولین توصیه رهبر معظم انقلاب اسلامی، علم آموزی است، هرچند شتاب علمی ایران 11 برابر دنیاست و رتبه 16 را در جهان داریم اما همچنان برای رسیدن به قله باید تلاش کنیم.

محمدخلیل عسکری با یادآوری اینکه یکی از زیرنظام های سند تحول بنیادین، تحقیق و پژوهش است، افزود: استان فارس با دارا بودن بیشترین پژوهش سرا در این حوزه شاخص است.

وی پژوهش سراها را یکی از مکان های تربیتی عنوان کرد و افزود: تعدادی از مادران که نقش پر رنگی در هدایت فرزندانشان به سمت کارهای پژوهشی داشته اند، به زیارت امام رضا(ع) اعزام خواهند شد.

عسکری با بیان اینکه فارس رتبه نخست کشوری را در حوزه پژوهش به دست آورده است، از تلاش های دانش آموزان و دست اندرکاران حوزه پژوهش استان قدردانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از 210 دانش آموز پژوهشگر استان فارس

تجلیل از 210 دانش آموز پژوهشگر استان فارس