مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 18:012023-11-30اقتصادي

معاون وزیر صمت در مشهد برنامه راهبردی صنعت طلا را رونمایی کرد


برنامه رهبردی صنعت طلا با حضور معاون صنایع عمومی وزیر صنعت، معدن و تجارت روز پنجشنبه در میز کشوری توسعه صنعت مصنوعات طلا، نقره و جواهرات در مشهد رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، محمد مهدی برادران در نشست میز کشوری توسعه صنعت مصنوعات طلا، نقره و جواهرات با محوریت مشهد، اظهار کرد: همزمان با نمایشگاه طلا و جواهر و نقره در مشهد، این برنامه راهبردی برای فعالان این صنعت تشریح می شود.

وی بیان کرد: معاونت صنایع عمومی 22 برنامه راهبردی برای صنایع مختلف تدوین کرده که تاکنون پنج برنامه آن رونمایی شده است و امروز شاهد رونمایی این برنامه راهبردی در صنعت طلا و جواهر هستیم.

معاون صنایع عمومی وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: ششمین برنامه به صنعت مصنوعات طلا، نقره و جواهرات اختصاص دارد که در تدوین آن از نقطه نظرات بخش خصوصی نیز بهره گرفته شده است و برنامه راهبردی چهار ساله برای تولید، صادرات و واردات این صنعت ارایه می دهد.

وی اضافه کرد: برای تحقق این برنامه نیازمند یک شورا به عنوان کارگروه راهبردی آن متشکل از فعالان بخش خصوصی و مدیران دستگاه های اجرایی دست اندرکار هستیم که نخستین نشست آنان ماه آینده با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر صمت در مشهد برنامه راهبردی صنعت طلا را رونمایی کرد

معاون وزیر صمت در مشهد برنامه راهبردی صنعت طلا را رونمایی کرد