مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 12:202023-12-10سياسي

دیوان کیفری بین المللی به جنایات رژیم صهیونیستی رسیدگی کند


معاون اول قوه قضاییه با تاکید بر اینکه دیوان کیفری بین المللی باید به جنایات رژیم صهیونیستی رسیدگی کند، گفت: مستندسازی جنایات این رژیم در قوه قضاییه آغاز شده است و این قوه از نظر علمی جنایات آمریکا و رژیم صهیونیستی را به اثبات خواهد رساند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین محمد مصدق در هفتمین کنفرانس بین المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی که پیش از ظهر امروز به مناسب روز جهانی حقوق بشر در سالن همایش های باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، اظهار کرد: وضعیت مردم غزه آیینه تمام نمای حقوق بشر آمریکایی است.

وی با اشاره به اینکه امروز شاهد فاجعه ترین جنایات در غزه توسط مدعیان حقوق بشر هستیم، مطرح کرد: رژیم صهیونیستی با تخریب هزاران خانه فلسطینی شکست نهادهای بین المللی را بیش از پیش پررنگ کرد.

معاون اول قوه قضاییه با بیان اینکه نهادهای بین المللی بجای تلاش برای پایان دادن به این جنگ به دنبال حمایت و تشویق از رژیم صهیونیستی هستند، عنوان کرد: طی چهار دهه گذشته، جمهوری اسلامی ایران همواره به احیای حق فلسطین تاکید کرده است.

وی با اشاره به اینکه قدرت های استکباری با ابزارهای رسانه ای و سیاسی سعی در تحریف واقعیت ها دارند، خاطرنشان کرد: در ماجرای غزه سرانجام حقیقت آشکار شد و امروز شاهد تکرار م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیوان کیفری بین المللی به جنایات رژیم صهیونیستی رسیدگی کند

دیوان کیفری بین المللی به جنایات رژیم صهیونیستی رسیدگی کند