مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 10:552023-12-13بين الملل

بایدن از چه می گوید؟


جو بایدن رییس جمهور آمریکا طی سخنرانی در کاخ سفید به مناسبت جشن یهودی «حانوکا» تاکید کرد: من یک صهیونیست هستم! اظهاراتی جنجالی اما برگرفته از ماهیت جنایت کارانه وی که تهدیدی برای بشریت در سراسر جهان است.

- جو بایدن رییس جمهور آمریکا طی سخنرانی در کاخ سفید به مناسبت جشن یهودی حانوکا تاکید کرد: من یک صهیونیست هستم! اظهاراتی جنجالی اما برگرفته از ماهیت جنایت کارانه وی که تهدیدی برای بشریت در سراسر جهان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی تتماج در یادداشتی نوشت: در حالی که بیش از دو ماه از مقاومت مشروع ملت فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی می گذرد، در اقدامی تامل برانگیز جو بایدن رییس جمهور آمریکا طی سخنرانی در کاخ سفید به مناسبت جشن یهودی حانوکا گفت: ایالات متحده به ارسال کمک های نظامی به اسراییل ادامه خواهد داد.

گرمی و ارتباطی که من با جامعه یهودی احساس می کنم، غیرقابل انکار است.

وقتی که چند سال پیش گفتم برای صهیونیست بودن لازم نیست یهودی باشید، انتقادات زیادی به من وارد شد اما من یک صهیونیست هستم.

این سخن از سوی بایدن در حالی مطرح شده است که بسیاری آن را اقدامی انتخاباتی برای سال آینده می دانند به ویژه اینکه بایدن در نظر سنجی ها بختی برای پیروزی در انتخابات 2024 ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایدن از چه می گوید؟

بایدن از چه می گوید؟