مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 10:302023-12-19اقتصادي

تکمیل مرمت بازار قدیمی کبودراهنگ 30 میلیارد اعتبار می خواهد


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کبودراهنگ گفت: تاکنون با اعتباری افزون بر 11 میلیارد ریال بازار قدیمی شهر کبودراهنگ مرمت شده و برای تکمیل مرمت به 30 میلیارد ریال دیگر نیاز دارد.

- ایسنا/همدان رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کبودراهنگ گفت: تاکنون با اعتباری افزون بر 11 میلیارد ریال بازار قدیمی شهر کبودراهنگ مرمت شده و برای تکمیل مرمت به 30 میلیارد ریال دیگر نیاز دارد.

مهدی غلامی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به اینکه شهر کبودراهنگ فاقد جاذبه گردشگری بالفعل بوده، با تأکید فرماندار شهرستان و تأیید کارشناسان برنامه و بودجه مبلغ 10 میلیارد ریال دیگر برای ادامه مرمت پروژه مصوب شد که در صورت تخصیص از ابتدای سال 1403 مرمت بازار ادامه خواهد یافت.

وی یادآور شد: مرمت و بازسازی بازار قدیمی با اعتبارات قطره چکانی از سال 1400 آغاز شد و با شروع دولت سیزدهم توجه ویژه ‍ای به مرمت این اثر شده و در دولت سیزدهم تاکنون اعتبارهای خوبی به مرمت این اثر اختصاص یافته است.

غلامی گفت: در سال جاری با پیگیری های انجام شده در جلسات فرمانداری کبودراهنگ اعتباری افزون بر 11 میلیارد ریال برای مرمت این بنا تخصیص یافت و ادامه مرمت بنا در سه ماهه دوم سال شامل مرمت بنای بیرونی، جداره سازی بیرونی و استحکام بخشی با 40 درصد پیشرفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل مرمت بازار قدیمی کبودراهنگ 30 میلیارد اعتبار می خواهد

تکمیل مرمت بازار قدیمی کبودراهنگ 30 میلیارد اعتبار می خواهد