مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 10:352023-11-25سياسي

فرمانده سپاه امیرالمونین (ع) ایلام: حافظ دستاوردهای نظام است


فرمانده سپاه امیرالمونین (ع) ایلام با بیان اینکه سپاه حافظ دستاوردهای نظام است، گفت: اقدامات مدیران هم یک دستاورد است و سپاه از دستاوردها حمایت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، سردار جمال شاکرمی فرمانده ی سپاه امیرالمومنین (ع) استان صبح شنبه 4 آذرماه در نشست اخلاق مدیران در نظام اسلامی، گفت: برخی نگاه ها، سیاه نمایی است و براساس گفتمان فرد است.

  وی با بیان اینکه سپاه حافظ دستاوردهای نظام است، افزود: اقدامات مدیران هم یک دستاورد است و سپاه از دستاوردها حمایت می کند.

  فرمانده ی سپاه امیرالمونین (ع) ادامه داد: مدیران دل سوزانه و جهادی در اربعین و سایر امورات کار کردند و مصداق بارز این اقدامات در حوزه های مختلف از جمله راه سازی، روکش آسفالت و غیره است.

سردار شاکرمی اضافه کرد: مشکلات زیاد است اما دولت سیزدهم برای رفع مشکلات مردم پای کار است.

سپاه و دولت برای خدمت رسانی به مردم، واحد و در کنار هم هستند.

  این مقام مسئول با گلایه از برخی مطالب مطرح شده در خصوص مدیران، گفت: تلاش همه ی مدیران را زیر سوال نبریم، برخی نگاه ها سیاه نمایی و صرفاً بر اساس گفتمان فرد است.

 وی با اشاره به اظهارات استاندار ایلام در جلسه ی فعالان رسانه ای جبهه ی انقلاب گفت: اظهارات استاندار در دفاع از مدیران و تأکید بر بیان نقاط ضعف مدیران به صورت مص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده سپاه امیرالمونین (ع) ایلام: حافظ دستاوردهای نظام است

فرمانده سپاه امیرالمونین (ع) ایلام: حافظ دستاوردهای نظام است