مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 11:552023-12-09حوادث

نقره داغ شدن 410 هزار راننده متخلف


معاون عملیات پلیس راهور پایتخت از اعمال قانون 410 هزار دستگاه خودروی متخلف در طول 2 ماه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سرهنگ احسان مؤمنی معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ صبح امروز شنبه 18 آذرماه 1402 در برنامه تلویزیونی شهر امن به برخورد جدی پلیس با تخلفات شبانه و حادثه ساز اشاره و اظهار داشت: طرح تشدید برخورد با تخلفات شبانه از هفته دوم مهر ماه توسط تیم های پلیس راهور تهران بزرگ در سطح معابر پایتخت آغاز شد.

وی به دلایل اجرای این طرح اشاره و تصریح کرد: وقتی آمار 6 ماهه تصادفات شهر تهران در سال جاری را بررسی کردیم متوجه شدیم که تصادفات شبانه در شهر تهران افزایش پیدا کرده و علت اصلی آن هم سرعت و سبقت غیر مجاز بود.

   معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ افزود: خیلی از شهروندان با درخواست های خود از پلیس خواسته بودند که با یک سری از رانندگان که تعداد آنان کم بوده اما شب ها با اقدامات خود امنیت روانی شهروندان را برهم می زنند برخورد شود که در این راستا پلیس راهور تهران بزرگ در ادامه اقدامات قبلی خود این بار طرح تشدید برخورد با تخلفات شبانه خودروها را بصورت جدی تر اجرا کرد.

   سرهنگ مؤمنی تصریح کرد: این طرح به مدت 10 شب به طور مستمر انجام شد و بعد از آن هفته ای دو شب طرح تشدید برخورد با تخلفات حادثه ساز در سطح معابر شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقره داغ شدن 410 هزار راننده متخلف

نقره داغ شدن 410 هزار راننده متخلف