مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 12:402023-11-28سياسي

راه شهید فخری زاده ز با همت بیشتر ادامه دارد


وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در سالگرد شهادت شهید محسن فخری زاده بیانیه ای صادر و اعلام کرد که در راه رسیدن وشکافتن مرزهای دانش های پیشرفته دفاعی در چارچوب رهنامه بازدارندگی و خودباوری دفاعی و حفظ کیان میهن اسلامی مان و تولید قدرت و امنیت از هیچ .

- وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در سالگرد شهادت شهید محسن فخری زاده بیانیه ای صادر و اعلام کرد که در راه رسیدن وشکافتن مرزهای دانش های پیشرفته دفاعی در چارچوب رهنامه بازدارندگی و خودباوری دفاعی و حفظ کیان میهن اسلامی مان و تولید قدرت و امنیت از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

شهید فخری زاده در مسیر مجاهدت فی سبیل الله بر عهد خود با امامین امت و با ملت تا آخرین لحظات عمر پر برکتش پایبند بود به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، متن این بیانیه به شرح زیر است: من المومنین رجال صدقوا ما عاهدالله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا سه سال از ترور ناجوانمردانه دانشمند برجسته هسته ای و دفاعی شهید دکتر محسن فخری زاده گذشت.

شهیدی که در مسیر مجاهدت فی سبیل الله بر عهد خود با امامین امت و با ملت تا آخرین لحظات عمر پر برکتش پایبند بود و در نهایت با افتخار و سری افراشته به خیل هم رزمان شهیدش پیوست و این میثاقی است ناگسستنی که مردان مخلص خدا با خون پا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه شهید فخری زاده ز با همت بیشتر ادامه دارد

راه شهید فخری زاده ز با همت بیشتر ادامه دارد