مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 23:352023-11-22حوادث

برپایی میز خدمت جهادی وکلای بسیج حقوقدانان در زندان های رشت


مدیرکل زندان های گیلان از برپایی میز خدمت جهادی وکلای بسیج حقوقدانان در زندان های رشت خبر داد و گفت: وکلای بسیج حقوقدانان در زندان مرکزی و نسوان رشت به بیش از 350 زندانی مشاوره حقوقی دادند.

- ایسنا/گیلان مدیرکل زندان های گیلان از برپایی میز خدمت جهادی وکلای بسیج حقوقدانان در زندان های رشت خبر داد و گفت: وکلای بسیج حقوقدانان در زندان مرکزی و نسوان رشت به بیش از 350 زندانی مشاوره حقوقی دادند.

رضا محمدی اص ها و اقدامات تامینی و تربیتی گیلان با بیان اینکه با حضور وکلای بسیج حقوقدانان به بیش از 350 زندانی مشاوره حقوقی داده شد، عنوان کرد: علاوه بر ارایه مشاوره حقوقی به زندانیان، در طول سال بسته های معیشتی برای خانواده های بی بضاعت زندانیان به آنان اهدا می گردد و حتی وکلای رایگان از ناحیه بسیج حقوقدانان نیز برخی از پرونده های گروه هدف را دنبال می کنند.

سرهنگ عباس حسینی، جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور بسیج اقشار نیز به همراه رییس سازمان بسیج حقوقدانان گیلان، ضمن حضور در این میز خدمت از برنامه های اصلاحی، فرهنگی و تربیتی و کارگاه های اشتغال زندان ها بازدید کرد و ادامه داد: اندیشه و تفکر بسیج خدمت بدون چشم داشت به تمامی اقشار جامعه است و آگاهانه برای آبادانی ایران اسلامی در تمامی عرصه ها قدم های مثبت بر می داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی میز خدمت جهادی وکلای بسیج حقوقدانان در زندان های رشت

برپایی میز خدمت جهادی وکلای بسیج حقوقدانان در زندان های رشت