مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 11:302023-12-14سياسي

دانشگاه فرهنگیان اردبیل میزبان شهید گمنام خواهد بود


سرپرست دانشگاه فرهنگیان اردبیل اظهار کرد: همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام در پردیس علامه طباطبایی برگزار خواهد شد.

- ایسنا/اردبیل سرپرست دانشگاه فرهنگیان اردبیل اظهار کرد: همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام در پردیس علامه طباطبایی برگزار خواهد شد.

معینی کیا در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام روز یکشنبه 26 آذرماه قبل از اذان ظهر در محل پردیس علامه طباطبایی برگزار خواهد شد.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل تصریح کرد: به یقین شهیدان، جلوه های روشنی از صداقت، غیرت، شجاعت و مظهر کامل عشق و ولایت و عصاره ارزش ها و فضیلت ها هستند و شهیدان انسان های مؤمن و فداکاری هستند که برای دفاع از کیان کشور، پای به میدان نبرد در برابر متجاوزانِ به آب و خاک میهن اسلامی نهاده و با ایثار جان خود، اسلام، استقلال، آزادی و اقتدار را به ملت ایران هدیه کردند و بی شک تکریم جایگاه این عزیزان، کمترین وظیفه ما در برابر این دِین بزرگ است.

وی در ادامه بیان کرد: توفیق میزبانی تدفین شهید گمنام در دانشگاه فرهنگیان اردبیل، زمینه ساز ایجاد بستری برای تربیت اعتقادی، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه فرهنگیان اردبیل میزبان شهید گمنام خواهد بود

دانشگاه فرهنگیان اردبیل میزبان شهید گمنام خواهد بود