مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 10:162023-12-16بين الملل

تایید 91 درصدی موثر بودن تحریم ها بر درآمد شرکت های حامی رژیم صهیونیستی


اکثر قریب به اتفاق شرکت کنندگان در نظرسنجی الجزیره تایید کردند که موج تحریم های مردمی در جهان علیه شرکت های حامی رژیم صهیونیستی بر درآمد این شرکت ها تاثیر قابل توجهی داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از الجزیره، اکثریت قریب به اتفاق شرکت کنندگان در نظرسنجی انجام شده توسط  پایگاه خبری الجزیره گفتند که تحریم مردمی محصولات و شرکت های حامی رژیم صهیونیستی در سطح وسیعی در صدمه زدن به آن موفق بوده است.

تحلیلگران نیز پیش بینی می کنند که نتایج مالی شرکت های حامی رژیم صهیونیستی در سه ماهه آخر سال جاری افول قابل توجهی را نشان دهد.

به دنبال تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به نوار غزه کمپین های گسترده مردمی در رسانه های اجتماعی برای تحریم محصولات رژیم صهیونیستی و شرکت های حامی آن راه اندازی شد.

91 درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی الجزیره به این سؤال که آیا تحریم مردمی محصولات و شرکت های حامی اسراییل موفق بوده است، آری و 9 درصد به نه رأی دادند.

703 نفر به طور مستقیم در این نظرسنجی بخش اقتصادی پایگاه خبری الجزیره در پلتفرم های فیس بوک، توییتر و اینستگرام شرکت کردند، در حالی که موضوع مورد پسند 2926 نفر از کاربران نیز قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تایید 91 درصدی موثر بودن تحریم ها بر درآمد شرکت های حامی رژیم صهیونیستی

تایید 91 درصدی موثر بودن تحریم ها بر درآمد شرکت های حامی رژیم صهیونیستی