مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 15:202023-12-10ورزشي

غبیشاوی: هاشمی نسب تهدیدم کرد/ او خود بزرگ بینی و توهم دارد


مربی فولاد نسبت در واکنش به اتفاقات بازی شب گذشته بین او و مهدی هاشمی ‍نسب، گفت: هاشمی نسب خودبزرگ بینی دارد و به خاطر فحاشی هایش حتی شاید از او شکایت کنم.

- ایسنا/خوزستان مربی فولاد نسبت در واکنش به اتفاقات بازی شب گذشته بین او و مهدی هاشمی ‍نسب، گفت: هاشمی نسب خودبزرگ بینی دارد و به خاطر فحاشی هایش حتی شاید از او شکایت کنم.

تیم فوتبال فولاد در هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر در اهواز به مصاف استقلال رفت که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

پس از پایان بازی درگیری شدیدی بین مهدی هاشمی نسب مربی استقلال و نادر غبیشاوی مربی گلرهای فولاد ایجاد شد که با پادرمیانی اعضای دو تیم نیز ختم به خیر شد.

نادر غبیشاوی مربی فولاد در گفت وگو با ایسنا درباره این اتفاق اظهار کرد: آقای هاشمی نسب از شروع بازی اقدام به فحاشی به من کرد و جنگ روانی به راه انداخت.

من هم تا آنجا که توانستم حرمت روزهایی که در کنار هم کار می کردیم را نگه داشتم اما وقتی کسی تمام اصول اخلاقی را برای رسیدن به اهدافش زیر پا می گذارد آدم تا یک جایی می تواند این نوع رفتار را تحمل کند.

وی ادامه داد: من هم بعد از فحاشی های هاشمی نسب از او خواستم از این کار خود صرف نظر کند اما او در ادامه شروع به فحاشی به خانواده ام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غبیشاوی: هاشمی نسب تهدیدم کرد/ او خود بزرگ بینی و توهم دارد

غبیشاوی: هاشمی نسب تهدیدم کرد/ او خود بزرگ بینی و توهم دارد