مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 17:552023-12-13سياسي

دهلیزهای زیرزمینی مالخران زیر نورافکن های پلیس!


فرمانده انتظامی مشهد در حالی از آغاز طرح گسترده مبارزه با خرید و فروش اموال سرقتی خبر داد که دهلیزهای زیرزمینی مالخران زیر نورافکن های پلیس قرار گرفته و اموال سرقتی زیادی نیز از آنان کشف شده است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، رییس پلیس مشهد در حاشیه بازدید از کشفیات نیروهای کلانتری شفای مشهد به اجرای طرح گسترده مقابله با خرید و فروش لوازم سرقتی اشاره کرد و گفت:  به یقین مالخران سارقان اصلی هستند و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی باید قوانین سرقت و مالخری را مورد بازنگری قرار دهند؛ چرا که مجازات های فعلی در قوانین کشور از بازدارندگی کافی برخوردار نیست.

  سرهنگ احمد نگهبان افزود: سودجویان بی رحمی که با خرید لوازم سرقتی، افراد آسیب دیده یا در معرض آسیب های اجتماعی را ترغیب به انجام سرقت می کنند تا خود به سودهای نامشروع برسند، در واقع به تکثیر سارقان در جامعه می پردازند و تبهکاران و مجرمان حرفه ای را در دهلیز های تاریک جرم تربیت می کنند.

  مقام ارشد انتظامی مشهد تاکید کرد: پلیس اکنون در حالی با مافیای مالخری مقابله می کند که در پوشش های مختلف اقدام به خرید اموال سرقتی از سارقان می کنند  و گاهی لوازم مسروقه را با شگردها و ترفند های خاصی به خارج از کشور انتقال می دهند که تاکنون بسیاری از این گونه اموال مانند گوشی های تلفن همراه سرق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهلیزهای زیرزمینی مالخران زیر نورافکن های پلیس!

دهلیزهای زیرزمینی مالخران زیر نورافکن های پلیس!