مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 16:152023-12-20سياسي

مدیران استان کرمان امنیت سایبری را جدی بگیرند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو ، رییس مرکز آپا (آگاهی رسانی، پشتیبانی و امداد) استان کرمان مستقر در دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان در جمع شرکت کنندگان دوره آموزشی مرکز عملیات امنیت گفت: - با هدف ارتقا دانش تخصصی در حوزه امنیت سایبری، دوره آموزشی مرکز عملیات امنیت در دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو ، رییس مرکز آپا (آگاهی رسانی، پشتیبانی و امداد) استان کرمان مستقر در دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان در جمع شرکت کنندگان دوره آموزشی مرکز عملیات امنیت گفت: اهمیت حوزه سایبری و حساسیت های این حوزه بر کسی پوشیده نیست و تهدیدات دنیای امروز بیشتر در این حوزه است و بسیار لازم است که متخصصان این حوزه برای تهدیدات فضای سایبری برنامه ریزی و سلسله اقدامات موثر و لازم را داشته باشند.

فرهاد راهداری با بیان اینکه مدیران استان کرمان لازم است امنیت سایبری را جدی بگیرند افزود: مرکز آپا آماده همکاری جهت ارائه مشاورره و آموزش های مورد نیاز است.

شایان ذکر است در دوره یکروزه  مرکز عملیات امنیت بیش از 40 نفر از مدیران و کارشناسان فناوری اطلاعات دستگاه های اجرایی غیرزیرساختی استان شرکت داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران استان کرمان امنیت سایبری را جدی بگیرند

مدیران استان کرمان امنیت سایبری را جدی بگیرند