مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 10:552023-12-07پزشكي

پاوه در مسیر معرفی به عنوان دومین شهر سالم کشور


ستار سهرابی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاوه گفت: تحقق و تکمیل معرفی شهر پاوه به عنوان دومین شهر سالم ایران با مشارکت های مردمی تحقق پذیر هست.

- ستار سهرابی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاوه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در کرمانشاه، در خصوص معرفی شهرستان پاوه به عنوان شهر سالم اظهار داشت: معرفی شهر سالم پاوه با مشارکت های مردمی محقق می شود و این پروژه طولانی مدت بی ارتباط با طرح شهریاران نیست.

وی افزود: در حال حاضر به دنبال انجام و تکمیل پروژه شهر سالم پاوه به عنوان دومین شهر سالم ایران هستیم که ان شاءالله با تکمیل پروژه معرفی شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاوه به اعلام رضایت بازرسان کشوری برای معرفی شدن به عنوان شهر سالم عنوان کرد: بازرسان لزوم مستندسازی تمام این همکاری ها و مشارکت های مردمی را مطرح کردند که در این خصوص باید کمیته های تخصصی برای پروژه شهر سالم تشکیل شود و از انجمن های مردم نهاد و آحاد مردم نیز کمک گرفته شود.

وی در خصوص به طرح ملی فشارخون و دیابت گفت: هم اکنون در سطح شهرستان طرح ملی فشارخون و دیابت برای تمام افراد بالای 18 سال در حال انجام هست که در این طرح برای افراد بالای 40 سال به صورت رایگان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاوه در مسیر معرفی به عنوان دومین شهر سالم کشور

پاوه در مسیر معرفی به عنوان دومین شهر سالم کشور