مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 08:452023-12-20سياسي

90 درصد زیرساخت ها در شهرستان بهار آماده برگزاری انتخابات است


معاون سیاسی امنیتی شهرستان بهار گفت: در حال حاضر بیش از 90 درصد زیرساخت ها آماده برگزاری انتخابات است و این رقم تا زمان انتخابات به صد درصد خواهد رسید.

-  رضا شالبافیان امروز در گفت وگو با خبرنگال فارس در همدان با تاکید بر لزوم حضور پرشور در انتخابات اظهار کرد: ستاد انتخابات شهرستان بهار و کمیته های ده گانه آن مقدمات لازم را برای برگزاری انتخاباتی سالم فراهم کرده اند.

وی گفت: در حال حاضر بیش از 90 درصد زیرساخت های لازم آماده برگزاری انتخابات در شهرستان بهار است و این رقم تا زمان انتخابات به صد درصد خواهد رسید.

معاون سیاسی امنیتی شهرستان بهار ادامه داد: طبق قانون کارگزاران و مدیران دولت در هر سمتی و مسئولیتی اجازه رفتارهای شائبه انگیز و سوگیری له یا علیه داوطلبان نمایندگی را نخواهد داشت و با متخلفان برخورد می شود.

وی گفت: مجموعه وزارت کشور و ستاد انتخابات فرمانداری شهرستان بهار مصمم است در تراز امنیتی بالا، سالم ترین انتخابات با مشارکت حداکثری ذیل منویات رهبری با اجرای چهار راهبرد انتخابات سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت را برگزار کند.

شالبافیان گفت: فرصت و ظرفیت های ویژه ای برای فعالیت های تبیینی در حوزه انتخابات فراهم است که لازم است مد نظر مسئولان امر قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 درصد زیرساخت ها در شهرستان بهار آماده برگزاری انتخابات است

90 درصد زیرساخت ها در شهرستان بهار آماده برگزاری انتخابات است