مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 13:052023-11-26سياسي

بسیج بزرگ ترین شبکه فرهنگی و اجتماعی و نظامی در دنیا است


معاون امور فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در یادداشتی نوشت: به فرموده رهبر معظم انقلاب، بی شک بسیج بزرگ ترین شبکه فرهنگی و اجتماعی و نظامی در همه دنیا است که همچون شطّی عظیم به سمت اهداف انقلاب جاری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه رفاه اجتماعی خبرگزاری فارس، محمد چکشیان، معاون امور فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در یادداشت اختصاصی برای این خبرگزاری به مناسبت فرارسیدن روز بسیج نوشت: بسیج همچون شطّی عظیم به سمت اهداف انقلاب جاری است پرداخته که متن کامل این یادداشت در زیر می آید: آن جوانی که می تواند پیشران حرکت عظیم کشور به سوی تمدّن نوین اسلامی باشد، بسیجی است.

امام خامنه ای مدظله العالی سلام و درود خداوند بر اسوه های ایثار و خلوص و‏‎ ‎‏فداکاری و عشق، بر لشکر مخلص خداوند، بر تربیت یافتگان مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنام، بر شجره طیبه و درخت تناور و پرثمر، سلام و صلوات خداوند بر بسیج و بسیجیان همیشه سرافراز.

به فرموده رهبر معظم انقلاب، بی شک بسیج بزرگ ترین شبکه فرهنگی و اجتماعی و نظامی در همه دنیا است که همچون شطّی عظیم به سمت اهداف انقلاب جاری است.

بسیج تحقق مردم سالاری دینی است که در آن آحاد مردم با هدف والای الهی و با روحیّه خستگی ناپذیر، وسط میدان، هرجایی که لازم باشد حضور پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج بزرگ ترین شبکه فرهنگی و اجتماعی و نظامی در دنیا است

بسیج بزرگ ترین شبکه فرهنگی و اجتماعی و نظامی در دنیا است