مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 09:302023-11-29ورزشي

باشگاه فولاد ملک شخصی کسی نیست /مارتینس رویکرد خوبی به آکادمی دارد


باشگاه فولاد نه ملک شخصی کسی است و نه باید بازیچه تفکرات منفی افرادی قرار بگیرد که دلسوز واقعی فوتبال خوزستان نیستند.

- ایسنا/خوزستان یک کارشناس فوتبال گفت: باشگاه فولاد نه ملک شخصی کسی است و نه باید بازیچه تفکرات منفی افرادی قرار بگیرد که دلسوز واقعی فوتبال خوزستان نیستند.

محسن بابادی در گفت و گو با ایسنا، با بیان این که اکنون زمان حمایت از آکادمی و تیم اصلی فولاد است، اظهارکرد: بدون تردید بزرگترین و مهم ترین باشگاه فوتبال کشور به لحاظ امکانات سخت افزاری و نرم افزاری، فولاد خوزستان است.

باتوجه به این شرایط در حقیقت فولاد خوزستان ستون فوتبال استان بوده که باشگاه های دیگر استان اعم از دولتی و خصوصی، به پشتوانه و دلگرمی فولاد این گونه تلاش و فعالیت می کنند تا دسترنج آن ها در زمینه پرورش مربی و بازیکن، روزی در این باشگاه که با تیم های حاشیه خلیج در تمام زمینه ها رقابت می کند، مورد استفاده قرار بگیرند.

وی بیان کرد: اگر فوتبال تیم های استان خوزستان در تمام زمینه ها سرپا و روی فرم است، یکی از مهم ترین دلایلش فولاد خوزستان است، هرچند متاسفانه طی چند سال اخیر و چه بسا قریب به یک دهه است که بازیکنان فولادنوین و رده های پایه فولاد جایی در تیم اصلی بزرگسالان فولاد نداشته و بازیکنانی که از رده نونهالان تا امید در این باشگاه پرورش ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باشگاه فولاد ملک شخصی کسی نیست /مارتینس رویکرد خوبی به آکادمی دارد

باشگاه فولاد ملک شخصی کسی نیست /مارتینس رویکرد خوبی به آکادمی دارد