مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 09:402023-12-11اقتصادي

شناسایی 2 هزار تغییر کاربری غیرمجاز در مازندران


معاون امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: در راستای شناسایی تغییر غیرمجاز کاربری اراضی زراعی و باغ ها طی 7 ماهه سال 1402 تعداد 2هزار و 69 مورد مصادیق تغییر غیرمجاز کاربری با مساحت 68 هکتار و اخطار به مالکان یا متصرفان و مرتکبان جرائم تغییرکاربری شناسایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، تیغ خوش نشینی و خانه های دوم بر سر مازندران سبز فرود آمد، طوری که کم کم برخی ساخت ویلاهای قد و نیم قد سرسبزی خبری را کمرنگ کرد.

فاصله گرفتن از سرسبزی موجب شد مسوولان به تب و تاب بیفتند و جلوی ساخت و ساز غیرمجاز را بگیرند که این امر موجب شد شاهد برگشت سرسبزی به طبیعت باشیم.

حجت الله هادیان معاون امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی مازندران در همین خصوص در گفت وگو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: در راستای شناسایی تغییر غیرمجاز کاربری اراضی زراعی و باغ ها طی 7 ماهه سال 1402 تعداد 2هزار و 69 مورد مصادیق تغییر غیرمجاز کاربری با مساحت 68 هکتار و اخطار به مالکان یا متصرفان و مرتکبان جرائم تغییرکاربری شناسایی شد.

وی افزود: تعداد 713 مورد به مساحت 20 هکتار پس از اخذ دستورات قانونی از مقامات قضایی و دادستان های عمومی و انقلاب شهرستان ها در راستای تبصره 2 ماده 10 الحاقی به قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها به مورد اجرا درآمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 2 هزار تغییر کاربری غیرمجاز در مازندران

شناسایی 2 هزار تغییر کاربری غیرمجاز در مازندران