مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 12:052023-11-25اقتصادي

احداث بیش از 160 کیلومتر راه روستایی در استان مرکزی


رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: در سه سال اخیر بیش از 160 کیلومتر راه روستایی در استان مرکزی احداث شده است.

- ایسنا/مرکزی رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: در سه سال اخیر بیش از 160 کیلومتر راه روستایی در استان مرکزی احداث شده است.

داریوش امانی، 4 آذر ماه در حاشیه سفر به استان مرکزی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اقداماتی که نمایندگان و مسئولان استان مرکزی داشتند، اعتبارات استان ظرف سه سال گذشته بیش از 300 درصد از سرجمع ملی افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه استان مرکزی در حوزه راه های اصلی، شریانی و کریدورهای شمال به جنوب و غرب به شرق، نقش ویژه ای دارد گفت: اتفاقات خوبی در استان در بحث ایمن سازی، روکش آسفالت، لکه گیری، هوشمندسازی جاده ها و نصب دوربین های نظارتی و تصویری انجام شده است.

رییس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور با بیان اینکه ظرف سه سال اخیر بیش از 160 کیلومتر راه روستایی در استان مرکزی ساخته شده است، تصریح کرد: استان مرکزی از این حیث رتبه سوم را در کشور دارد.

وی درخصوص هدف از توجه دولت سیزدهم به ارتقاء راه های روستایی گفت: بر اساس اسناد بالادستی و مقررات، تکلیف دولت این است که تا پایان برنامه ششم، روستاهای بالای 20 خانوار حداقل یک راه آسفالته مناسب داشته باشند که از زمان شر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث بیش از 160 کیلومتر راه روستایی در استان مرکزی

احداث بیش از 160 کیلومتر راه روستایی در استان مرکزی