مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 15:012023-11-23سياسي

کتاب بیانات رهبر معظّم انقلاب درباره صهیونیسم منتشر شد


تازه ترین اثر انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مدّظلّه العالی) با عنوان «رو به پایان» منتشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، کتاب رو به پایان شامل بیانات حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مدّظلّه العالی) درباره ی صهیونیسم است که به تازگی توسط انتشارات انقلاب اسلامی روانه ی بازار نشر شده است.

مطالب کتاب رو به پایان از مطالعه کل گفتار ها و نوشتار های مرتبط با موضوع از سال 1348 گردآوری و تنظیم شده و نشان گر این است، تحقیقات صورت گرفته برای تدوین این کتاب، محدود به مواضع معظم له پس از رهبری نیست و مواضع ایشان در زمان ریاست جمهوری و حتی پیش از آن نیز مورد بررسی قرار گرفته است.

این کتاب 568 صفحه ای، در پنج بخش اصلی صهیونیسم شجره خبیثه ، غدّه سرطانی ، توطئه فراموشی ، جراحی غدّه سرطانی و تقابل ایدئولوژیک و در 23 فصل ارائه شده است.

از نظر محتوایی، مطالب کتاب به دو قسمت اساسی و کلی تقسیم می شود.

قسمت اوّل، دشمن شناسی و بصیرت مسلمانان دنیا در قبال شناخت دشمن و شناخت سیاست ها، راهبردها و تاکتیک های این جبهه در مقابل جریان حق است که بخش های اوّل، دوم و سوم به این مطالب اختصاص دارد و قسمت دوم که راه مقابله با این شجره خبیثه است، در بخش های چهارم و پنجم بحث شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب بیانات رهبر معظّم انقلاب درباره صهیونیسم منتشر شد

کتاب بیانات رهبر معظّم انقلاب درباره صهیونیسم منتشر شد