مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 11:002023-11-29سياسي

اسلامی:سوخت فسیلی صرفه جویی شده به سازمان انرژی اتمی واگذار می شود


رییس سازمان انرژی اتمی عنوان کرد که در کارگروه دولت قرار شد سوخت فسیلی صرفه جویی شده توسط نیروگاه های اتمی را به سازمان انرژی اتمی واگذار کنند.

- رییس سازمان انرژی اتمی عنوان کرد که در کارگروه دولت قرار شد سوخت فسیلی صرفه جویی شده توسط نیروگاه های اتمی را به سازمان انرژی اتمی واگذار کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد اسلامی صبح امروز (چهارشنبه 8 آذر 1402) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران با گرامیداشت سالگرد شهادت شهید شهریاری که با طرحی صهیونیستی به شهادت رسید اظهار کرد: ما به دستور آقای رییس جمهور برای پیشبرد نیروگاه های اتمی به ظرفیت 20 هزار مگاوات، کارگروهی به ریاست آقای مخبر تشکیل داده ایم.

وی افزود: دومین جلسه این کارگروه دیروز تشکیل شد.

موضوع در دستور کار ما این است که اولا این برنامه جامع، جامعیت داشته باشد و همه دستگاه هایی که باید در آن نقش ایفا کنند در این مسیر همراه کند.

ثانیا تامین منابع مالی، پشتیبانی و نحوه واگذاری آن به نحوی باشد که هم به لحاظ قانونی و هم به لحاظ ساز و کاری که می خواهد در دولت پشتیبانی شود و هم ساز و کاری که در سازمان انرژی اتمی باید ایجاد شود که بتواند طرح را اجرا کند اسلامی همچنین گفت: ما در جلسه دیروز مصوبات جلسه گذشته را مرور کردیم که از سه مصوبه دو مصوبه کامل اجرا شده بود و تصمیمات کارگروه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسلامی:سوخت فسیلی صرفه جویی شده به سازمان انرژی اتمی واگذار می شود

اسلامی:سوخت فسیلی صرفه جویی شده به سازمان انرژی اتمی واگذار می شود