مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 09:102023-11-26اجتماعي

فعالیت 18 مرکز یادگیری محلی در کرمانشاه


به گفته معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، هم اکنون 18 مرکز یادگیری محلی در استان فعال است.

- ایسنا/کرمانشاه به گفته معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، هم اکنون 18 مرکز یادگیری محلی در استان فعال است.

یاسر کرمی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به افزایش تعداد مراکز یادگیری محلی در استان، افزود: امسال دو مرکز یادگیری محلی شامل یک مرکز در شهرستان گیلانغرب و یک مرکز با مشارکت گروه های جهادی در شهرستان سرپلذهاب به فهرست مراکز یادگیری محلی استان اضافه شده است.

کرمی افزود: تا سال گذشته در مجموع 16 مرکز یادگیری محلی در سطح استان راه اندازی شده بود که 14 مرکز آن زیر نظر معاونت سوادآموزی و دو مرکز زیر نظر زندان یکی برای آقایان و دیگری برای خانم ها در استان فعال بود.

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه مراکز یادگیری محلی افزایش سطح توانایی و مهارت های سوادآموزان را دنبال می کنند، گفت: این مراکز در کنار سوادآموزی تلاش می کنند توانمندی های سوادآموزان در حوزه های مختلف را برای حضور موثرتر در اجتماع بالا ببرند.

کرمی اضافه کرد: مراکز یادگیری محلی در کنار سوادآموزی، با ارائه آموزش های مهارتی و کاربردی و ایجاد زمینه های خوداشتغالی برای بی سوادان و کم سوادان، زمینه را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 18 مرکز یادگیری محلی در کرمانشاه

فعالیت 18 مرکز یادگیری محلی در کرمانشاه