مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 15:202023-12-07دانش

پیام تبریک رییس دانشگاه علامه طباطبایی به مناسبت روز دانشجو


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عبدالله معتمدی، رییس دانشگاه علامه طباطبایی در پیامی فرارسیدن روز دانشجو را به همه دانشگاهیان به ویژه دانشجویان دانشگاه، - رییس دانشگاه علامه طباطبایی در پیامی روز دانشجو را به همه دانشگاهیان به ویژه دانشجویان دانشگاه تبریک گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عبدالله معتمدی، رییس دانشگاه علامه طباطبایی در پیامی فرارسیدن روز دانشجو را به همه دانشگاهیان به ویژه دانشجویان دانشگاه، تبریک گفت.

در متن پیام آمده است:به نام خدا دانشجویان عزیز سلام علیکم16 آذر روز دانشجو و روز مبارزه با استکبار، یادآور حرکت قهرمانانه و توام با بصیرت دانشجویان در مقابل آمریکا و رژیم سلطنتی است.

رژیمی که در سال 1332 پس از کودتا علیه مصدق با دعوت از نیکسون، معاون رییس جمهور وقت آمریکا می خواست مراتب سرسپردگی خود را به کودتاچیان آمریکایی نشان دهد.

دانشجویان در 16 آذر 1332 با تظاهرات علیه این اقدام، مراتب خشم و انزجار خود را از دولت آمریکا و شاه ایران نشان دادند، اما در آن روز سه دانشجوی قهرمان به شهادت رسیدند.

شهیدان مصطفی بزرگ نیا، احمد قندچی و مهدی شریعت رضوی دانشجویانی بودند که با ایثار و فدا کردن جان خود راه روشنی در پیش پای دانشجویان و دانشگاهیان گذاشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تبریک رییس دانشگاه علامه طباطبایی به مناسبت روز دانشجو

پیام تبریک رییس دانشگاه علامه طباطبایی به مناسبت روز دانشجو