مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 14:552023-11-22اقتصادي

سامانه سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس به راه افتاد


پس از رونمایی پوستر سیزدهمین نمایشگاه گردشگری پارس و چهاردهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی شیراز، پایگاه الکترونیک این دو نمایشگاه از امروز، اول آذرماه به نشانی www.

- ایسنا/فارس پس از رونمایی پوستر سیزدهمین نمایشگاه گردشگری پارس و چهاردهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی شیراز، پایگاه الکترونیک این دو نمایشگاه از امروز، اول آذرماه به نشانی www.

shirazite.

com قابل دسترسی علاقه مندان است.

دبیر سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس و چهاردهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی امروز، اول آذرماه در تشریح جزییات این خبر بیان کرد: همه فعالان حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با مراجعه به نشانی www.

shirazite.

com می توانند ضمن مطالعه اخبار و رویدادهای نمایشگاه، قوانین و مقررات، جدول زمان بندی، اهداف نمایشگاه، رویکردهای نمایشگاه و بررسی فرم های ثبت نام، درخواست فضای نمایشگاهی مورد نظر خود را از طریق پایگاه الکترونیک یاد شده دریافت و به نشانی پست الکترونیک نمایشگاه(info@shirazite.

com) ارسال کنند.

مقدسی با بیان اینکه برای نخستین بار پایگاه الکترونیک برای نمایشگاه گردشگری شیراز راه اندازی شده است، ادامه داد: طبق بررسی های انجام شده نمایشگاه های تخصصی گردشگری و صنایع دستی سال های گذشته در شیراز فاقد پایگاه الکترونیک بودند و هم اکنون برای نخستین بار این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس به راه افتاد

سامانه سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس به راه افتاد