مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 22:002023-12-12حوادث

طلاق به خاطر قرمه سبزی خواهر شوهر


ربودن دختر خارجی برای سرایداری در تهران/ نقشه زن طمعکار برای سرقت از خانه مرد تاجر/ طلاق به خاطر قرمه سبزی خواهر شوهر/ نامه های مرد مرموز!/ رمال اینستاگرامی دستگیر شد/ قتل هولناک در نزاع چند نوجوان!/ اگر أزاد شوم همسرم را هم می کشم - مهم ترین اخبار حوادث و توصیه پلیسی امروز (سه شنبه بیست و یکم آذرماه سال 1402) را می توانید در این بسته خبری مشاهده کنید.

  ربودن دختر خارجی برای سرایداری در تهران دختر نوجوان که دو سال قبل از کشورش ربوده و به ایران منتقل شده بود با کمک پلیس بین الملل فراجا در یک خانه پیدا شد.

بیشتر بخوانید نقشه زن طمعکار برای سرقت از خانه مرد تاجر زن جوان برای سرقت از خانه دوست ثروتمند شوهرش با اجرای سناریویی خونین مرد تاجر را تا یک قدمی مرگ کشاند.

بیشتر بخوانید طلاق به خاطر قرمه سبزی خواهر شوهر گاهی اوقات در دادگاه خانواده با پرونده های عجیبی مواجه می شویم که دلایل درخواست طلاق از سوی زوجین حتی برای قضات با سابقه هم قابل باور نیست هرچند که وقتی عمیق تر به ماجرا نگاه کنیم می بینیم پشت این دلایل ساده و گاه کودکانه مشکلاتی با ریشه های عمیق تر وجود دارند.

بیشتر بخوانید نامه های مرد مرموز! وقتی در حیاط را گشودم تکه کاغذی را دیدم که روی زمین افتاده بود با تعجب جملات آن را خواندم و متوجه شدم که مردی غریبه برای همسرم نامه ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلاق به خاطر قرمه سبزی خواهر شوهر

طلاق به خاطر قرمه سبزی خواهر شوهر