مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 10:552023-11-29سياسي

برای حل مشکلات جامعه از ظرفیت عظیم نخبگان و دانشگاهیان استفاده شود


رییس دفاتر نمایندگی مقام معظم رهبری در استان قم در سومین نشست از سلسله نشست های مسئله محور استادان دانشگاه های استان گفت: برای حل مشکلات جامعه باید از ظرفیت های عظیم و بالقوه دانشگاه ها و نهادهای علمی بیشتر بهره گرفت.

- در سومین نشست هم اندیشی اساتید دانشگاه های استان قم مطرح شد؛ برای حل مشکلات جامعه از ظرفیت عظیم نخبگان و دانشگاهیان استفاده شود ایسنا/قم رییس دفاتر نمایندگی مقام معظم رهبری در استان قم در سومین نشست از سلسله نشست های مسئله محور استادان دانشگاه های استان گفت: برای حل مشکلات جامعه باید از ظرفیت های عظیم و بالقوه دانشگاه ها و نهادهای علمی بیشتر بهره گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین علی تقوی در سومین نشست از سلسله نشست های مسئله محور استادان دانشگاه های استان قم که با حضور دکتر حامد حیاتی سرپرست جهاد دانشگاهی واحد استان قم، دکتر مصری رییس دانشگاه علوم پزشکی قم و معاونین وی و همچنین مسئولان استانی به میزبانی این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: برای حل مشکلات جامعه باید از ظرفیت های عظیم و بالقوه دانشگاه ها و نهادهای علمی بیشتر بهره گرفت.

رییس دفاتر نمایندگی مقام معظم رهبری در استان قم افزود: وجود بیش از 500 موسسه و نهاد پژوهشی در استان قم و همچنین حوزه های علمیه در این استان یک ظرفیت بی نظیر و عظیمی است که می توان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای حل مشکلات جامعه از ظرفیت عظیم نخبگان و دانشگاهیان استفاده شود

برای حل مشکلات جامعه از ظرفیت عظیم نخبگان و دانشگاهیان استفاده شود