مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 14:002023-12-20سياسي

همه افراد جامعه می توانند در مالکیت فکری نقش آفرینی کنند


نشستی تخصصی « از ایده تا مالکیت فکری» با حضور دانشجویان شاخه های مختلف علمی، اساتید و مدیران شرکت های فناوری کشور با موضوع بررسی حقوق مالکیت فکری و زمینه های تقویت دارایی های ناملموس در عرصه ملی و بین المللی در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد.

- نشستی تخصصی از ایده تا مالکیت فکری با حضور دانشجویان شاخه های مختلف علمی، اساتید و مدیران شرکت های فناوری کشور با موضوع بررسی حقوق مالکیت فکری و زمینه های تقویت دارایی های ناملموس در عرصه ملی و بین المللی در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیامک اسلامی سرپرست مرکز مالکیت معنوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در این نشست با تشریح مباحث نوین در زمینه دارایی های فکری، به جایگاه مناسب کشور در شاخه مالکیت صنعتی و حوزه اختراعات، طرح های صنعتی، علائم تجاری و نشانه های جغرافیایی و لزوم تقویت جایگاه بین المللی ایران در شاخه مالکیت ادبی و هنری و کپی رایت اشاره کرد و گفت: با توجه به گستردگی و عمق زیاد مفاهیم مالکیت فکری، آشنایی عموم مردم با دارایی های فکری و کسب مزایای پایدار دارایی های نامشهود ضروری است.

وی در این نشست تخصصی بر همگانی شدن حقوق مالکیت فکری فارغ از سن، جنسیت و تحصیلات افراد تأکید و ابعاد مختلف نقش آفرینی آحاد مردم اعم از صنعتگران، فعالان کسب و کار، کشاورزان، هن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه افراد جامعه می توانند در مالکیت فکری نقش آفرینی کنند

همه افراد جامعه می توانند در مالکیت فکری نقش آفرینی کنند