مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 18:402023-12-07اقتصادي

هزینه کرد 30 میلیارد تومانی برای توسعه زیرساخت ناحیه صنعتی نگارخاتون


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان همدان گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون 30 میلیارد تومان برای ایجاد و توسعه زیرساخت های صنعتی در نگارخاتون هزینه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، مصطفی حقیقی عصر امروز در بازدید از ناحیه صنعتی نگارخاتون در روستای نگارخاتون در شهرستان فامنین اظهار کرد:  در این ناحیه صنعتی 86 قرارداد منعقد شده و از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون 30 میلیارد تومان اعتبار صرف زیرساخت های آن شده است.

وی با بیان اینکه 60 طرح در این ناحیه صنعتی از پیشرفت فیزیکی قابل توجهی برخوردارند افزود: سوله های این تعداد طرح نصب شده و این آمادگی وجود دارد که تا 22 بهمن ماه با تزریق تسهیلات مالی لازم 15 طرح به بهره برداری کامل برسد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان همدان با اشاره به اینکه زیرساخت های لازم از جمله تأمین آب و برق انجام شده است تصریح کرد: شبکه داخلی گاز ناحیه صنعتی نیز در حال آماده سازی است.

وی با بیان اینکه 135 قطعه زمین در ناحیه صنعتی نگارخاتون ایجاد شده است ادامه داد: اتفاقات خوبی در این منطقه به همت دولت و پشتیبانی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی انجام شده است.

پیشرفت ناحیه صنعت نگارخاتون در یک سال گذشته قابل ملاحظه است نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس نیز بیان کرد: ناحیه صنعتی نگارخا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه کرد 30 میلیارد تومانی برای توسعه زیرساخت ناحیه صنعتی نگارخاتون

هزینه کرد 30 میلیارد تومانی برای توسعه زیرساخت ناحیه صنعتی نگارخاتون