مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 13:002023-12-09سياسي

معرفی 100 تخصص مورد نیاز در نخستین نمایشگاه فرصت های شغلی استان قم


رییس پارک علم و فناوری قم به مراجعه مستقیم 250 متقاضی اشتغال اعمّ از دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی به غرفه ها اشاره و اظهار کرد: در مجموع 187 تقاضا از سوی کارجویان در میز خدمت نمایشگاه به ثبت رسید که امیدواریم پس از تکمیل رزومه ها و مدارک مورد نیاز .

- ایسنا/قم رییس پارک علم و فناوری قم به مراجعه مستقیم 250 متقاضی اشتغال اعمّ از دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی به غرفه ها اشاره و اظهار کرد: در مجموع 187 تقاضا از سوی کارجویان در میز خدمت نمایشگاه به ثبت رسید که امیدواریم پس از تکمیل رزومه ها و مدارک مورد نیاز مقدمات مصاحبه کاری آن ها با حضور کارفرمایان فراهم خواهد شد.

خیرالله رهسپار فرد رییس پارک علم و فناوری قم هدف اصلی از برگزاری نمایشگاه فرصت های شغلی استان قم را همرسانی کارجویان به بازار کار تخصصی دانست و گفت: در این نمایشگاه 24 واحد مطرح صنعتی و دانش بنیان شرکت کننده 100 تخصص مورد نیاز خود را به مخاطبان و مراجعه کنندگان معرفی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی پارک علم و فناوری قم، وی همچنین به مراجعه مستقیم 250 متقاضی اشتغال اعمّ از دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی به غرفه ها اشاره و خاطرنشان کرد: در مجموع 187 تقاضا از سوی کارجویان در میز خدمت نمایشگاه به ثبت رسید که امیدواریم پس از تکمیل رزومه ها و مدارک مورد نیاز مقدما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی 100 تخصص مورد نیاز در نخستین نمایشگاه فرصت های شغلی استان قم

معرفی 100 تخصص مورد نیاز در نخستین نمایشگاه فرصت های شغلی استان قم