مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 13:452023-12-06اقتصادي

کاهش هزینه بیمه تامین اجتماعی در نهضت ملی مسکن پیگیری می شود


معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: با هدف کاهش سایر هزینه های بیمه تامین اجتماعی (مواد 38 و 41 قانون تامین اجتماعی) مراحل انجام کار در لایحه برنامه هفتم توسعه در حال پیگیری است.

- ایسنا/زنجان معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: با هدف کاهش سایر هزینه های بیمه تامین اجتماعی (مواد 38 و 41 قانون تامین اجتماعی) مراحل انجام کار در لایحه برنامه هفتم توسعه در حال پیگیری است.

سعید شاهین فر امروز (چهارشنبه، 15 آذر ماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: جمعی از نمایندگان متقاضیان پروژه های نهضت ملی مسکن استان زنجان نسبت به رفع مشکل افزایش قیمت پروژه ناشی از اعمال سهم بیمه تامین اجتماعی در قیمت تمام شده پروژه یادشده در جریان سفر وزیر راه و شهرسازی به استان، پیگیر رفع این موضوع بودند.

در این میان، اداره کل راه و شهرسازی زنجان، اولین استان بود که برای رفع این مشکل، موضوع را مطرح کرد تا متقاضیان کمترین دغدغه را داشته باشند.

وی با بیان اینکه در راستای رفع مشکل متقاضیان نهضت ملی مسکن برای کاهش سهم بیمه تامین اجتماعی، وزیر راه و شهرسازی پیگیری های لازم را انجام داد، تاکید کرد: قانون اصلاحی ماده 5 بیمه های تامین اجتماعی کارگران ساختمانی، اصلاحی پنجم اسفند سال گذشته بود که 22 شهریور ماه امسال در مجلس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش هزینه بیمه تامین اجتماعی در نهضت ملی مسکن پیگیری می شود

کاهش هزینه بیمه تامین اجتماعی در نهضت ملی مسکن پیگیری می شود