مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 08:252023-12-07سياسي

نماینده مردم ارومیه: دانشجویان به وظیفه پیشرانی خود در تحرکات جامعه عمل کنند


نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز دانشجویان در دانشگاه ها فعال و مطالبه گر هستند و نسبت به سال های گذشته، دانشجویان کنشگر و مطالبه شده اند لذا امید است در مقطع حساسی که بسر می بریم دانشجویان به وظیفه پیشرانی خود را در تحرکات سیاسی، - ایسنا/آذربایجان غربی نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز دانشجویان در دانشگاه ها فعال و مطالبه گر هستند و نسبت به سال های گذشته، دانشجویان کنشگر و مطالبه شده اند لذا امید است در مقطع حساسی که بسر می بریم دانشجویان به وظیفه پیشرانی خود را در تحرکات سیاسی، فرهنگی، اقتصادی به نحو احسن عمل کنند.

وحید جلال زاده در گفت وگو با ایسنا افزود: دانشجو موذن جامعه و موتور محرک و پیشران جامعه است و جامعه را از خطا و انحراف باز می دارد.

وی با اشاره به شهادت 3دانشجوی دانشگاه تهران در اعتراض به حضور معاون رییس جمهور وقت آمریکا به ایران، تصریح کرد: دانشجویان چه قبل و چه بعد از انقلاب به وظایف تاریخی و خطیر خود در مقاطع مختلف به درستی عمل کرده اند، به همین خاطر، روز 16 آذر را برای تجلیل و بزرگداشت دانشجویان گرامی می داریم.

وی با اشاره به اینکه دانشجو عنصر آگاه جامعه است، اظهار کرد: هر چند خود دانشجو هم ممکن است خطا کند اما هر زمان احساس خطر کرده به میدان آمده و تصمیم گیرنده خودش ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مردم ارومیه: دانشجویان به وظیفه پیشرانی خود در تحرکات جامعه عمل کنند

نماینده مردم ارومیه: دانشجویان به وظیفه پیشرانی خود در تحرکات جامعه عمل کنند