مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 15:052023-12-04حوادث

کشف 11 قبضه سلاح غیرمجاز در نهاوند


فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از اجرای طرح پیشگامان امنیت انتظامی در این شهرستان در راستای تأمین امنیت شهروندان خبر داد.

- ایسنا/همدان فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از اجرای طرح پیشگامان امنیت انتظامی در این شهرستان در راستای تأمین امنیت شهروندان خبر داد.

سرهنگ ذبیح الله درویشی اظهار کرد: مرحله چهارم طرح پیشگامان امنیت انتظامی با محوریت پلیس پیشگیری در سطح شهرستان نهاوند به مدت چهار روز اجرا شد.

وی افزود: در راستای اجرای این طرح عوامل انتظامی 20 فقره انواع سرقت، 11 قبضه سلاح غیرمجاز، بیش از 2300 گرم انواع مواد مخدر را کشف و 18 دستگاه موتورسیکلت و شش دستگاه خودرو متخلف را توقیف کردند.

درویشی ادامه داد: در ادامه اجرای این طرح تعدادی اقلام ضد فرهنگی، بیش از 24 هزار نخ سیگار قاچاق، شش نفر سارق و 37 نفر معتاد متجاهر و توزیع کننده مواد مخدر و 50 از محکومان متواری دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند تصریح کرد: در این طرح 30 قبضه انواع سلاح سرد نیز کشف، 15 محله در شهر و روستاها پاک سازی و 17 مغازه متخلف نیز پلمب شدند در ضمن پنج باند سرقت سیم برق و تجهیزات کولر متلاشی و مالخرها هم دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 11 قبضه سلاح غیرمجاز در نهاوند

کشف 11 قبضه سلاح غیرمجاز در نهاوند