مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 16:252023-11-28سياسي

پیام فراجا برای روز نیروی دریایی


فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پیامی فرا رسیدن روز نیروی دریایی را به فرماندهان و کارکنان این نیرو تبریک گفت.

- فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پیامی فرا رسیدن روز نیروی دریایی را به فرماندهان و کارکنان این نیرو تبریک گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیام فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران که به مناسبت هفتم آذرماه و روز نیروی دریایی صادر شده با سخنان رهبر معظم انقلاب که نیروی دریایی را خط مقدم دفاع از کشور دانسته اند، آغاز شده و در ادامه آن آمده است: یوم الله هفتم آذر تبلور ایثار و جانفشانی های کارکنان قهرمان و جان بر کف نیروی دریایی در برقراری ثبات و امنیت در آب های نیلگون خلیج فارس و دریای عمان است.

هفتم آذرماه در تقویم کشورمان؛ یادآور حماسه ماندگار و کم نظیر بزرگ مردانی است که حدیث مردانگی و اقتدارشان را با خط سرخ از خود گذشتگی و شهادت بر آبی بیکران دریاها نقش زدند و با درهم کوبیدن دشمن بعثی در عرصه دریا اقتدار دریایی خود را به رخ استکبار جهانی و دشمنان انقلاب اسلامی کشاندند.

در ادامه پیام پلیس برای روز نیروی دریایی آمده است: امروز نیروی دریایی به درستی بازوی توانمند و اقتدار آفرین نظام در آب های آزاد است و بی تردید دستیابی به این توانمندی به برکت مجاهدت ها و رشادت های آن نیروی راهبردی در دوران دفاع مقدس و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام فراجا برای روز نیروی دریایی

پیام فراجا برای روز نیروی دریایی