مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 14:052023-11-27اجتماعي

پیش بینی کاهش 6 درجه ای دمای هوا در کرمانشاه/ تا هفته آینده بارندگی نداریم


به گفته رییس مرکز پیش بینی هواشناسی استان کرمانشاه، طی روزهای آینده و با عبور موج ناپایدار از جو استان شاهد کاهش سه تا شش درجه ای حداقل دمای هوا در نواحی مختلف استان خواهیم بود.

- ایسنا/کرمانشاه به گفته رییس مرکز پیش بینی هواشناسی استان کرمانشاه، طی روزهای آینده و با عبور موج ناپایدار از جو استان شاهد کاهش سه تا شش درجه ای حداقل دمای هوا در نواحی مختلف استان خواهیم بود.

سعید قاسمی در گفت و گو با ایسنا، از موج ضعیفی که هم اکنون جو استان را تحت تاثیر قرار داده یاد کرد و گفت: فعالیت این موج طی 24 ساعت آینده، یعنی تا پیش از ظهر فردا (7 آذر) به پایان خواهد رسید.

وی بارش های حاصل از این موج را برای سطح استان ضعیف ارزیابی کرد و افزود: پیک بارش ها را اواخر وقت امروز تا صبح فردا خواهیم داشت که عمدتا نواحی غربی خصوصا منطقه اورامانات را تحت تاثیر قرار می دهد و پیک بارش در این مناطق نیز ممکن است تا 20 میلی متر برسد.

رییس مرکز پیش بینی هواشناسی استان کرمانشاه گفت: احتمال بارش برای کرمانشاه و نواحی شرقی استان ضعیف است.

قاسمی از افت محسوس دمای هوا با عبور این موج ناپایدار خبر داد و عنوان کرد: این افت محسوس را اوایل روز چهارشنبه(8 آذر) خواهیم داشت، بگونه ای در نواحی مختلف استان کاهش سه تا شش درجه ای حداقل دمای هوا را داریم و دمای نواحی سردسیر به دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی کاهش 6 درجه ای دمای هوا در کرمانشاه/ تا هفته آینده بارندگی نداریم

پیش بینی کاهش 6 درجه ای دمای هوا در کرمانشاه/ تا هفته آینده بارندگی نداریم