مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 09:352023-12-19پزشكي

دکتر کاظمی آشتیانی جان تازه ای بر زندگی زوج های نابارور داد


رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با اشاره به اینکه دکتر کاظمی آشتیانی جان تازه ای بر زندگی زوجهای نابارور داد، اظهار کرد: تاسیس مراکز درمانی متعدد و راه اندازی گروه های مختلف پژوهشی از اقدامات آن دانشمند بود که در بین آنها پژوهشکده رویان جهاد دانشگاهی از مهمترین این مراکز بود.

- ایسنا/اردبیل رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با اشاره به اینکه دکتر کاظمی آشتیانی جان تازه ای بر زندگی زوجهای نابارور داد، اظهار کرد: تاسیس مراکز درمانی متعدد و راه اندازی گروه های مختلف پژوهشی از اقدامات آن دانشمند بود که در بین آنها پژوهشکده رویان جهاد دانشگاهی از مهمترین این مراکز بود.

علی محمدیان اردی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: دکتر سعید کاظمی آشتیانی، مراکز درمانی متعددی تأسیس و گروه های مختلف پژوهشی را راه اندازی کرد که در آن میان پژوهشکده رویان جهاد دانشگاهی یکی از مهمترین این مراکز بود.

وی افزود: پژوهشکده رویان جهاد دانشگاهی خرداد ماه 1370 با مدیریت دکتر کاظمی رسما فعالیت خود را آغاز کرد و تاکنون هزاران زوج نابارور با بهره مندی از خدمات این مرکز پیشرفته درمان ناباروری صاحب فرزند شده اند.

محمدیان اردی گفت: دکتر کاظمی در همین دهه و هم زمان با مدیریت جهاد دانشگاهی علوم پزشکی ایران و پژوهشکده رویان در دانشگاه تربیت مدرس به ادامه تحصیل د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دکتر کاظمی آشتیانی جان تازه ای بر زندگی زوج های نابارور داد

دکتر کاظمی آشتیانی جان تازه ای بر زندگی زوج های نابارور داد