مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 10:152023-12-09اقتصادي

مرغ را هر کیلو 23 هزار تومان ارزان تر بخرید! + جزییات


مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: عرضه مرغ کشتار روز زیر قیمت مصوب در تمامی میادین میوه و تره بار شهرداری تهران انجام می شود.

- جی پلاس؛ اقتصادنیوز نوشت : مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران از عرضه مرغ کشتار روز در میادین میوه و تره بار تهران به قیمت 76هزار و 500تومان خبر داد.

ایوب فصاحت پیرامون فروش مرغ اظهار کرد: عرضه مرغ کشتار روز زیر قیمت مصوب در تمامی میادین میوه و تره بار شهرداری تهران انجام می شود.

قیمت مرغ در سطح بازار حدود 100هزار تومان است و تنها در میادین میوه و تره بار شهرداری تهران مرغ کشتار روز با قیمت 76هزار و 500تومان عرضه می شود.

وی افزود: روزانه حدود 120 تن مرغ در تمامی میادین میوه و تره بار تهران عرضه می شود و تا به ثبات رسیدن قیمت مرغ این عرضه ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: مرغ منجمد هم به وفور در میادین میوه و تره بار شهرداری تهران وجود دارد و مردم می توانند برای تهیه آن به میادین و بازارهای شهرداری تهران مراجعه کنند.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار در پایان خاطرنشان کرد: در شش ماهه اول امسال نسبت به سال گذشته 15 در صد افزایش مراجعه داشتیم و به دنبال ایجاد بستری هستیم تا محصولات با قیمت مناسب تری به دست مردم برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرغ را هر کیلو 23 هزار تومان ارزان تر بخرید! + جزییات

مرغ را هر کیلو 23 هزار تومان ارزان تر بخرید! + جزییات