مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 18:502023-11-28اجتماعي

تفاهم نامه ساخت دهکده ورزشی دانش آموزی هرمزگان منعقد شد


مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: تفاهم نامه ساخت دهکده ورزشی دانش آموزی هرمزگان با حضور وزیر آموزش و پرورش و استاندار هرمزگان منعقد شد.

- ایسنا/هرمزگان مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: تفاهم نامه ساخت دهکده ورزشی دانش آموزی هرمزگان با حضور وزیر آموزش و پرورش و استاندار هرمزگان منعقد شد.

محمد قویدل، امروز (هفتم آذرماه)، در آیین انعقاد تفاهم نامه دهکده ورزشی دانش آموزی شهید سردار سلیمانی که با حضور رضا مراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش و استاندار هرمزگان برگزار شد، اظهار کرد: تنوع بخشی به محیط یادگیری در فرآیند تعلیم و تربیت رسمی یکی از اهداف عملیاتی سند تحول بنیادین است و اجرایی کردن این امر در دستور کارسیستم آموزشی استان هرمزگان قرار گرفت.

وی عنوان کرد: فضاهای آموزشی ورزشی به عنوان یکی از محیط های تربیتی، نقش موثری در ارتقای سلامت جسمی، روحی، نشاط و سرزندگی دانش آموزان ایفا می کند، بنابراین فعالیت های تربیت بدنی و ارتقای سلامت دانش آموزان از طریق کمک به تأمین، بهسازی، بهینه سازی، و تجهیز فضاهای ورزشی مهم و ضروری محسوب می شود و دولت سیزدهم تمام توان خود را برای این امر به کار گرفته است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان، با اشاره به اجرای این پروژه در شهر بندرعباس، تشریح کرد: این دهکده ورزشی دانش آموز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه ساخت دهکده ورزشی دانش آموزی هرمزگان منعقد شد

تفاهم نامه ساخت دهکده ورزشی دانش آموزی هرمزگان منعقد شد