مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 16:002023-11-25بين الملل

در سایه شکست میدانی؛ اسراییل حملات به غزه را از سر می گیرد؟


در شرایطی که حماس و رژیم صهیونیستی هر دو اعلام می کنند که برای ادامه درگیری آمادگی دارند، ایران به همراه کشورهای دیگر برای جلوگیری از درگیری بعد از آتش بس به تلاش های دیپلماتیک خود ادامه می دهد.

- در شرایطی که حماس و رژیم صهیونیستی هر دو اعلام می کنند که برای ادامه درگیری آمادگی دارند، ایران به همراه کشورهای دیگر برای جلوگیری از درگیری بعد از آتش بس به تلاش های دیپلماتیک خود ادامه می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران هفته گذشته و در ادامه رایزنی های منطقه ای خود درباره وضعیت غزه و مساله فلسطین به لبنان و قطر سفر کرد.

از مهم ترین اهداف سفر رییس دستگاه دیپلماسی ایران به این کشورها و گفت وگو با مقامات آن ها، به دست آوردن درک مشترک و آگاهی از ارزیابی طرف های مختلف اصلی و فرعی برای تداوم آتش بس و آینده غزه و حماس بود.

سفر امیرعبداللهیان در حالی انجام شد که قرار بود از صبح روز پنجشنبه بر اساس توافق انجام گرفته میان حماس و رژیم صهیونیستی با میانجی گری قطر، ضمن اعلام آتش بس موقت (چهار روزه) تعدادی از اسرای فلسطینی با اسیران اسراییلی که در پی عملیات طوفان الاقصی توسط حماس دستگیر شده بودند آزاد شوند، اما این توافق به خاطر ناهماهنگی در برخی جزییات و ارائه لیست اسرا تا صبح روز جمعه به تعوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در سایه شکست میدانی؛ اسراییل حملات به غزه را از سر می گیرد؟

در سایه شکست میدانی؛ اسراییل حملات به غزه را از سر می گیرد؟