مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 10:252023-11-28اقتصادي

شهرک صنعتی جدیدی در شهرستان همدان کلنگ زنی می شود


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان همدان گفت: یک شهرک جدید الاحداث در حد و اندازه شهرک صنعتی بوعلی در 200 هکتار پهنه صنعتی جدید در شهرستان همدان پیش بینی شده که به زودی کلنگ زنی خواهد شد.

- ایسنا/همدان مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان همدان گفت: یک شهرک جدید الاحداث در حد و اندازه شهرک صنعتی بوعلی در 200 هکتار پهنه صنعتی جدید در شهرستان همدان پیش بینی شده که به زودی کلنگ زنی خواهد شد.

مصطفی حقیقی سه شنبه 7 آذر در نشست توسعه متوازن (پیوند صنعت و فرهنگ) که در کتابخانه مرکزی همدان برگزار شد، با بیان اینکه در شهرستان همدان طی دو سال دولت مردمی اقدامات خوبی در حوزه زیرساخت های صنعتی رخ داده است، اظهار کرد: یک شهرک جدیدالاحداث در حد و اندازه شهرک صنعتی بوعلی در 200 هکتار پهنه صنعتی جدید در شهرستان همدان پیش بینی شده که به زودی کلنگ زنی خواهد شد.

وی با بیان اینکه شهرک صنفی- صنعتی بوعلی 2 در دولت مردمی سیزدهم مورد بهره برداری قرار گرفت، ادامه داد: در سال 1402 دومین شهرک صنفی- صنعتی کشور نیز در شهرستان همدان در پهنه ای بزرگ تر از شهرک بوعلی 2 کلنگ زنی خواهد شد.

حقیقی خاطرنشان کرد: در منطقه ویژه اقتصادی جهان آباد احیای طرح راکد پتروشیمی ابن سینا با 20 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری وضعیت مناسبی از حیث زیرساخت رقم خورده و 150 هکتار به جز عرصه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرک صنعتی جدیدی در شهرستان همدان کلنگ زنی می شود

شهرک صنعتی جدیدی در شهرستان همدان کلنگ زنی می شود