مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 15:352023-12-05دانش

تکمیل خوابگاه مطالبه مهم دانشجویان علوم پزشکی لرستان است


رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان، یکی از درخواست های دانشجویان را خوابگاه دانشجویی برشمرد و گفت: این خوابگاه 550 نفره که اسکلت آن چند سال پیش زده شد در کرونا متوقف شد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، بهرام دلفان عصر امروز در مراسم روز دانشجو که در سالن آمفی تئاتر مجتمع دانشگاهی علوم پزشکی گلدشت برگزار شد، با اشاره به پذیرش 4 هزار دانشجو در رشته های مختلف از کارشناسی تا تخصص، اظهار کرد: این دانشگاه تاکنون هزاران دانشجو تحویل جامعه داده است، هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی حدود 300 نفر است.

وی تعداد بیمارستان های آموزشی استان را 5 مرکز عنوان و تصریح کرد: ما در شهرهای الیگودرز، بروجرد، دورود و پل دختر هم آموزشکده داریم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به اینکه سایت اصلی ما در کمالوند است، گفت: در این سایت بیمارستان نیایش با 611 تخت در حال ساخت است که تا 2 سال آینده به بهره برداری می رسد.

 به گفته دلفان کتابخانه مرکزی دانشگاه علوم پزشکی استان هم در سایت کمالوند در حال ساخت است که از پیشرفت فیزیکی قابل توجهی برخوردار است.

وی یکی از درخواست های دانشجویان را خوابگاه دانشجویی عنوان کرد و گفت: این خوابگاه 550 نفره که اسکلت آن چند سال پیش زده شد در کرونا متوقف شد، به دنبال این هستیم که با استفاده از تهاتر و مولدسازی این خوابگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل خوابگاه مطالبه مهم دانشجویان علوم پزشکی لرستان است

تکمیل خوابگاه مطالبه مهم دانشجویان علوم پزشکی لرستان است