مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 15:202023-12-19سياسي

بستر حضور حداکثری مردم لرستان در انتخابات فراهم شود


رییس ستاد انتخابات لرستان، سلامت و امنیت انتخابات را مقدمه بالابردن مشارکت عنوان کرد و گفت: باید در جهت بالابردن امر مشارکت از همه ظرفیت ها استفاده کنیم و از هیچ تلاشی برای حضور حداکثری مردم دریغ نکنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، احسان یاوری عصر امروز در همایش هیات های اجرایی شهرستان ها و بخش های لرستان که در سالن بانک صادرات این شهرستان برگزار شد، با گرامی داشت یاد و خاطره همه شهدا، اظهار کرد: در لرستان 12 شهرستان داریم که در 7 حوزه انتخابیه تقسیم شدند، در 2 حوزه استان 2 نفر و در مابقی یک نفر و در مجموع 9 نفر نمایندگان لرستان در صحن مجلس هستند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در استان 36 بخش داریم که از روز آغاز فرایند انتخابات هیلت های اجرایی مطابق تقویم با نظم و دقت بالا تشکیل شد.

معاون سیاسی استانداری لرستان با بیان اینکه انتخابات در جمهوری اسلامی امری مردمی است، افزود: در قبل و بعد انتخابات نباید هیچ گونه گرایشی از سوی هیات های اجرایی بروز و ظهور نماید تا بتوان شاهد انتخاباتی سالم بود.

رییس ستاد انتخابات لرستان، عملکرد هیات های اجرایی به ویژه در فرآیند تایید صلاحیت ها را مطلوب عنوان و تصریح کرد: این روحیه خوب در اعضای هیات های اجرایی نوید یک انتخابات باشکوه را در استان می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستر حضور حداکثری مردم لرستان در انتخابات فراهم شود

بستر حضور حداکثری مردم لرستان در انتخابات فراهم شود