مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 09:162023-11-22حوادث

«پری» پرستار پُر ستاره؛ ما کجا و پرستاران غزه کجا؟


خبرگزاری فارس مازندران- زهرا طاهری پرکوهیلابه لای اخبار، برخی از خبرها حال مان را عوض می کند اصلا دل مان را خوش می کند، با خودمان می گوییم مگر داریم؟ مگر می شود مادری که خستگی را خسته کند، مادری که شب بیداری هایش و خستگی هایش در مقابل عشقش به مادری و پرستاری هیچ می شود! آری همان مادر معروف، همان مادری که هر وقت از کارهای فرزندمان خسته شدیم تنها فکر کردن لحظه ای به ایثار و فداکاری اش برایمان بس است.

مادری که هم در خانه و هم در بیمارستان پرستار است مادری که اول کارهای فرزندش بعد هم رسیدگی به بیماران برایش اولویت دارد؛ قصه عشق سید اسماعیل به تحصیل و روایت عاشقانه های مادری که دست از تمام قیل و قال زندگی برداشته و تمام وقت خود را معطوف به فرزند خود کرده است.

  *عاشقانه های یک مادر پرستار 18 سال است خانم حجی زاده کتاب ها را ورق می زند و با فرزندش دروس را مرور می کند شاید یک آن خوابش ببرد شاید یک آن از فرط خستگی بخواهد بر سر فرزندش فریاد بکشد، شاید بخواهد از کارها دست بکشد برود گوشه ای برای خودش استراحت کند شاید شاید و شایدها دیگر؛ اما نه این مادر یاد گرفت که پرستاری کند و بخندد، همراهی و پرستاری کند.

با فکر کردن به این مادر پرستار ناخودآگاه اشک پر حسرت مهمان چشمان هایم می شود، ای کاش می توانستم حتی برای لحظه ای هم که شده حال خوبش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«پری» پرستار پُر ستاره؛ ما کجا و پرستاران غزه کجا؟

«پری» پرستار پُر ستاره؛ ما کجا و پرستاران غزه کجا؟