مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 10:252023-12-08فرهنگي

مسافری از گانورا همزمان با سینما ها پا به منطق فاقد سینما گذاشت


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، «مسافری از گانورا» داستان پسر بچه ای به نام «سهیل» است که از معلولیت رنج می برد.

او برای رها شدن از این رنج وارد ماجرایی نفسگیر می شود تا در عوض دستیابی به توانایی راه رفتن به موجودات فضایی کمک کند تا فضاپیمای فرمانروای .

- انیمیشن سینمایی مسافری از گانورا که از روز گذشته به چرخه اکران های عمار پیوست و قرار است در مناطق فاقد سینما اکران مردمی شود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مسافری از گانورا داستان پسر بچه ای به نام سهیل است که از معلولیت رنج می برد.

او برای رها شدن از این رنج وارد ماجرایی نفسگیر می شود تا در عوض دستیابی به توانایی راه رفتن به موجودات فضایی کمک کند تا فضاپیمای فرمانروای گانورا را پیدا کنند .

این انیمیشن سینمایی به کارگردانی سید احمد علمدار و تهیه کنندگی و نویسندگی سید محمدحسین علمدار تولید شده است.

انیمیشن مسافری از گانورا مفاهیمی نظیر قهرمان واقعی در مقابل ابرقهرمان های خیالی، امیدواری، برادری با مهاجران، احترام به والدین، دفاع مقدس و .

را به صورت هنرمندانه برای مخاطب کودک خود بازگو می کند.

مسافری از گانورا از نیمه آذرماه به فهرست اکران سینما های سراسر کشور افزوده شده است و در 48 ساعت که از اکران عمومی این انیمیشن گذشته 3166 نفر این انیمیشن را تماشاک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسافری از گانورا همزمان با سینما ها پا به منطق فاقد سینما گذاشت

مسافری از گانورا همزمان با سینما ها پا به منطق فاقد سینما گذاشت