مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 09:252023-12-07دانش

تفکر دانشجویی لازمه پیشرفت و الگوی جامعه است


معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج گفت: تفکر دانشجویی و نقش دانشجو در پیشرفت و تولید علم در یک جامعه قدرت آفرین بوده و دانشجوی آگاه، - ایسنا/کردستان معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج گفت: تفکر دانشجویی و نقش دانشجو در پیشرفت و تولید علم در یک جامعه قدرت آفرین بوده و دانشجوی آگاه، فهیم و مجهز به علم، تخصص و مهارت، الگوی جامعه است.

علی اکبر امیری به مناسبت روز دانشجو در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه دانشگاه ها و مراکز علمی در دنیا با توجه به داشتن اساتید، نخبگان،دانشمندان و محققان در همه علوم و حوزه ها همیشه موجب توسعه پایدار و پیشرفت کشورها بوده اند، اظهار کرد: اصلی ترین معیار در توسعه یک کشور نقش پژوهش و فعالیت های تحقیقاتی کاربردی است که باید مورد توجه اساتید در دانشگاه ها باشد.

وی، افزود: همچنین دانشگاه ها با تربیت و پرورش دانشجویانی با توان علمی و پژوهشی بالا در ترقی و توسعه کشور نقش مهمی را در آینده کشور دارند.

به گفته معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج، دانشگاه هایی موجب رشد، تعالی، ترقی و توسعه در کشور می شوند که بتوانند دانشجویانی خلاق،کارآفرین و تحول آفرین تربیت کنند تا بتوانند مشکلات و مسائل جامعه را حل و رفاه مردم آن جامعه را فراهم آورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفکر دانشجویی لازمه پیشرفت و الگوی جامعه است

تفکر دانشجویی لازمه پیشرفت و الگوی جامعه است