مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 16:152023-12-04اقتصادي

هشدار استاندارد کهگیلویه و بویراحمد نسبت به تولید فوم های سقفی غیراستاندارد


سرپرست استاندارد استان و معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری در خصوص استفاده از فوم های سقفی غیراستاندارد در ساخت و سازها به دستگاه های متولی هشدار دادند.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد سرپرست استاندارد استان و معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری در خصوص استفاده از فوم های سقفی غیراستاندارد در ساخت و سازها به دستگاه های متولی هشدار دادند.

سید مسلم حسینیان، با اشاره به زلزله خیز بودن این استان گفت: اتفاقات ناخوشایندی سال های قبل رخ داد و تبعاتی داشت که به دلیل غیراستاندارد بودن این محصول و توجه نکردن و سهل انگاری و بعضا ناآگاهی مجموعه های تولیدی رخ داد.

وی با اشاره به اینکه واحدهای تولید فوم کارنامه درخشانی در زمینه تولید فوم ندارند، افزود: گاهی فامیل و فامیل بازی میان تولید کنندگان و مدیر کنترل کیفیت باعث می شود چشم ها بر روی تخلفات بسته شود.

حسینیان اظهار کرد: در صورتی که واحدها نسبت به استانداردسازی واحدهای تولید فوم اقدام نکنند، پلمب می شوند که می طلبد مدیران واحد تولید با رعایت قوانین نگاه تحول زایی داشته باشیم.

سرپرست اداره کل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در زلزله سرپل ذهاب از نزدیک شاهد حجم خسارات بالای ناشی از رعایت نکردن استانداردها بودیم، تصریح کرد: استانداردها باید رعایت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار استاندارد کهگیلویه و بویراحمد نسبت به تولید فوم های سقفی غیراستاندارد

هشدار استاندارد کهگیلویه و بویراحمد نسبت به تولید فوم های سقفی غیراستاندارد